Vrienden van Nelis

Het werk van Stichting Nelis wordt gelukkig ondersteund door een uitgebreid netwerk van intensief betrokken fondsen, handige buurmannen, meewerkende schoonmaak- en glazenwassersbedrijven, rijke tantes en betweterige ooms, gulle groothandels, loyale leveranciers, achterneven met goedkope kennisjes, hippe webdesigners, fotografen met een visie en briljante copywriters. Nelis is al deze personen en organisaties eeuwige dankbaarheid verschuldigd voor hun bijdrage aan zijn succes. Hieronder staat de lijst van deze belangrijke partners, zonder wiens hulp Stichting Nelis nooit uit de startblokken was gekomen. Gastuh, bedankt!

Het JIT begeleidt jongeren van 12 tot en met 23 jaar die problemen hebben met verschillende onderwerpen, zoals onderdak, geld en schulden, school, werken, gezin en familie, vrije tijd en vrienden. Op onze website staat meer informatie over aanmelden, waar we actief zijn en praktische informatie.

Het Werkgeversservicepunt assisteert werkgevers graag bij het vinden van geschikt personeel. Dit kan vanwege het enorme aanbod op de arbeidsmarkt tenslotte een hele klus zijn. Het Werkgeversservicepunt is er voor u als werkgever; biedt u één aanspreekpunt in de vorm van uw accountmanager; is actief in diverse branches en hanteert hiervoor een specifieke branchebenadering; beschikt over een zeer groot en divers kandidatenbestand; en biedt betrouwbare arbeidsmarktinformatie. In het Werkgeversservicepunt zijn de krachten gebundeld van de gemeente Den Haag, het UWV Werkbedrijf en de Haeghe Groep.

Hijman de geschiedenis van Hijman gaat meer dan een eeuw terug, tot de sponzen- en zeemlederhandel van de toenmalige marktkoopman Jacob Hijman. Het ambachtelijke karakter van die markthandel werd in de periode na de tweede wereldoorlog omgebogen door Salomon (Sal) Hijman. Hij vestigde in Amsterdam de 'handelsonderneming voor schoonmaakartikelen'. Tegenwoordig richt Hijman zich op de verkoop van professionele schoonmaakproducten en reinigingsmachines.

HWS Verhuur is Nederlands ruimst gesorteerde hoogwerkerverhuurder sinds 1978. Een moderne vloot van ruim 800 machines aan hoogwerkers, verreikers en heftrucks. HWS Verhuur is tevens IPAF Opleidingscentrum en plaatst veiligheid hoog in het vaandel. Door de kennis en ervaring die HWS de afgelopen decennia opdeed, kan het voor ieder karwei de juiste hoogwerker leveren.

HydraGroup is een jonge schoonmaakorganisatie in Den Haag, werkzaam in de gehele randstad, maar ook daarbuiten. Met een groot team van ervaren en volledig gediplomeerde professionele vakkrachten levert HydraGroup schoonmaak-, onderhouds-, reinigings- en facilitaire diensten aan het MKB, overheden, Verenigingen van Eigenaren, horeca en hotelwezen, grote nationale én internationale bedrijven, en aan particulieren. HydraGroup heeft vanaf het prille begin intensief bijgedragen aan de ontwikkeling en oprichting van Stichting Nelis, en stelt met veel liefde alles in het werk om de grootst mogelijke bijdrage te leveren aan het bestrijden van de vijand: jeugdwerkloosheid. HydraGroup is Nelis’ grootste fan. Punt.

KRACHT IN NL maakt “initiatieven” uit de samenleving landelijk zichtbaar en verbindt die initiatieven met elkaar tot een nieuwe Topsector. Een topsector die inzet via eigen kracht, slim combineren, menselijke maat en samen doen op nieuwe (lokale) economieën. Kracht in NL inspireert, overheid, bedrijf, kennisinstelling en geld- en geefsector ruimte en energie te geven aan die nieuwe topsector. Innovatoren uit alle sectoren zijn verbonden in de Kracht in NL community. Hierdoor bouwen we met elkaar aan een veerkrachtig en sterk NL.

LION levert adviseurs die op creatieve wijze verbeteringen binnen een onderneming in gang zetten, begeleiden en stroomlijnen. LION bestaat uit een team van gepassioneerde, zelfstandig ondernemers die zich hebben verenigd. LIONs zijn eigenzinnig, scherp en niet bang om voor de hand liggende vragen te stellen. Door binnen LION als een team te opereren, versterken wij elkaar en benutten ieders krachten optimaal. Problemen oplossen. Dat is kort maar krachtig gezegd onze missie. Dit doen we niet alleen bij grote opdrachtgevers maar ook graag in organisaties met mensen die ons inspireren en die ervoor kiezen om niet zozeer zichzelf, maar vooral ook anderen verder te helpen.

In ons spannende blog >